14 Mart 2018 Çarşamba

TEŞEKKÜR EDERİM






Teşekkür ederim. 
Bu teşekkür sana sevgili okuyucu. Blogumu ve yoğun geçen hayatımı bilen insanlar buraya nasıl vakit bulduğumu sorarlar hep. İnanır mısın bu vakti ben de nasıl bulduğumu bilmiyorum. Tek düşündüğüm şey: Düzenli olarak yazı yazmalıyım çünkü beni bekleyen bir sürü insan var ardımda. Bu konuda sorumlu hissediyorum kendimi sana karşı. Her bir okuyucuma karşı.

Kısa bir zamanda çok olduk ve artıyoruz da. Mutlu oluyorum. Yazılarımda kendine değer bir şeyler bulduğun için blogumda. Benimle yol arkadaşı olduğun için minnettarım sana. Artık bir gün yazı yazmasam aklım burada kalıyor. Kendimi iyi hissediyorum blogumda. Bir sürü insanı misafir etmekle birlikte ben de bir sürü kişiye misafir oluyorum kimi zaman.

Bu teşekkür yazısı gönlümden geçti. Ara ara yaparım da hatta bunu. 2018'in ilki olmuş oldu bu yazı.

11 yorum:

  1. Ben de misafir olmayı seviyorum buraya :) Ağızda dağılan kurabiyeler, sıcacık çaylar var gibi geliyor :) Neşeli sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Bizde yazılarını okumaktan hoşlanıyoruz.😘 Teşekkür ederiz güzel paylaşımların için💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim benimle burada yol arkadaşı olduğun için. ^-^

      Sil
  3. Biz de teşekkür edediyoruz sana. Çünkü bloğunuzun okuyucularındanız.

    YanıtlaSil
  4. Blog yazmak ve okumak hepimiz için büyük tutku 😊 Emeğine sağlık. Teşekkürler 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çoğu zaman iyi ki açmışım bu blogu diyorum. :) Sevgiler Saadet! ^-^

      Sil
  5. Sen hep yaz, hep ol. Asıl büyük teşekkür bizden sana.. ;)

    YanıtlaSil
  6. ayyy herıld yaniiii biz de sana tişkir kamsamidaaa :)

    YanıtlaSil

 

BİRPEMBESEVER